فارغ التحصیل کارشناس ارشد رشته مدیریت اجرایی (EMBA) دانشگاه نئوما (NEOMA فرانسه)
گواهینامه مدیریت ارتباط با مشتری از مرکز آموزش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان
گواهینامه مدیریت بر کارکنان از خوب به عالی
گواهینامه شرکت در سومین مجتمع جهانی مدیریت سال 2011 از دکتر مارکوس مرک
گواهینامه شرکت در اولین کنفرانس بین المللی آینده پژوهشی
گواهینامه توسعه مدیریت و مهارت های جامع کسب کار از برایان تریسی
گواهی نامه دومین کنفرانس بین المللی مدیریت تغییرات جک کنفیلد 2013
دوره DBA از برایان تریسی
دوره MBA از برایان تریسی
شرکت در دومین همایش بین المللی مدیریت تغییرات 2010 دیوید توماس
شرکت در دوره مدیریت بر خود و تاثیر ان از کوین گاسکل
همایش جهانی مدیریت شرکت دو ره مجمع جهانی چالشهای مدیریت سال 2010 و 2011 از کوین گاسکل
گواهینامه شرکت در سومین دوره بین المللی مدیریت تغییر جک کنفیلد
گواهینامه شرکت وفاداری پرسنل (lop) از QS سویس 2010
گواهینامه شرکت در سیمنار آموزشی 9001 ISO از QS سویس 2010
گواهینامه شرکت در دوره آموزشی 10002 ISO (رضایت مشتریان) QS سویس
گواهینامه شرکت دوره آموزشی بازاریابی هوشمند و ابزار اطلاع رسانی از QS سویس
گواهینامه شرکت در دوره آموزشی 17021 ISO
گواهینامه شرکت درسمینار اصول مذاکرات تجاری BMQR
دانشجوی دورهی بیزینس کوچینگ دکتر ربانی (ویدان)
فارغ التحصیل کارشناس ارشد رشته مدیریت اجرایی (EMBA) دانشگاه نئوما (NEOMA فرانسه)گواهینامه مدیریت ارتباط با مشتری از مرکز آموزش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان گواهینامه مدیریت بر کارکنان از خوب به عالی گواهینامه شرکت در سومین مجتمع جهانی مدیریت سال 2011 از دکتر مارکوس مرک گواهینامه شرکت در اولین کنفرانس بین المللی آینده پژوهشی گواهینامه توسعه مدیریت و مهارت های جامع کسب کار از برایان تریسی گواهی نامه دومین کنفرانس بین المللی مدیریت تغییرات جک کنفیلد 2013 دوره DBA از برایان تریسیدوره MBA از برایان تریسی شرکت در دومین همایش بین المللی مدیریت تغییرات 2010 دیوید توماسشرکت در دوره مدیریت بر خود و تاثیر ان از کوین گاسکلهمایش جهانی مدیریت شرکت دو ره مجمع جهانی چالشهای مدیریت سال 2010 و 2011 از کوین گاسکلگواهینامه شرکت در سومین دوره بین المللی مدیریت تغییر جک کنفیلدگواهینامه شرکت وفاداری پرسنل (lop) از QS سویس 2010گواهینامه شرکت در سیمنار آموزشی 9001 ISO از QS سویس 2010گواهینامه شرکت در دوره آموزشی 10002 ISO (رضایت مشتریان) QS سویسگواهینامه شرکت دوره آموزشی بازاریابی هوشمند و ابزار اطلاع رسانی از QS سویس گواهینامه شرکت در دوره آموزشی 17021 ISOگواهینامه شرکت درسمینار اصول مذاکرات تجاری BMQR دانشجوی دورهی بیزینس کوچینگ دکتر ربانی (ویدان)
فارغ التحصیل کارشناس ارشد رشته مدیریت اجرایی (EMBA) دانشگاه نئوما (NEOMA فرانسه)
گواهینامه مدیریت ارتباط با مشتری از مرکز آموزش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان
گواهینامه مدیریت بر کارکنان از خوب به عالی
گواهینامه شرکت در سومین مجتمع جهانی مدیریت سال 2011 از دکتر مارکوس مرک
گواهینامه شرکت در اولین کنفرانس بین المللی آینده پژوهشی
گواهینامه توسعه مدیریت و مهارت های جامع کسب کار از برایان تریسی
گواهی نامه دومین کنفرانس بین المللی مدیریت تغییرات جک کنفیلد 2013
دوره DBA از برایان تریسی
دوره MBA از برایان تریسی
شرکت در دومین همایش بین المللی مدیریت تغییرات 2010 دیوید توماس
شرکت در دوره مدیریت بر خود و تاثیر ان از کوین گاسکل
همایش جهانی مدیریت شرکت دو ره مجمع جهانی چالشهای مدیریت سال 2010 و 2011 از کوین گاسکل
گواهینامه شرکت در سومین دوره بین المللی مدیریت تغییر جک کنفیلد
گواهینامه شرکت وفاداری پرسنل (lop) از QS سویس 2010
گواهینامه شرکت در سیمنار آموزشی 9001 ISO از QS سویس 2010
گواهینامه شرکت در دوره آموزشی 10002 ISO (رضایت مشتریان) QS سویس
گواهینامه شرکت دوره آموزشی بازاریابی هوشمند و ابزار اطلاع رسانی از QS سویس
گواهینامه شرکت در دوره آموزشی 17021 ISO
گواهینامه شرکت درسمینار اصول مذاکرات تجاری BMQR
دانشجوی دورهی بیزینس کوچینگ دکتر ربانی (ویدان)